pondelok 23. mája 2011

70% done... či ?

Dneska máme kontrolnú etapu z bakalárskeho seminára, preto sem vešiam priebežný stav mojej bakalárky:



Čo sa týka programu, väčšina toho čo má fungovať aj funguje (s výnimkou Diamond-Square algoritmu, no školiteľ mi povedal, že ak sa mi aj nepodarí, to čo mám spravené by malo stačiť), potrebujem tam dokončiť ovládanie, aby bolo možné meniť parametre zadávaním z klávesnice, momentálne sú v kóde na tvrdo dané argumenty daných funkcii. Takisto musím dorobiť prepínanie medzi klasickým Voronoiom a mojou vylepšenou verziou, naprogramovaná funkcia v shaderi je no zatiaľ tam nie je pridaný argument - prepínač. Poslednou chýbajúcou funkcionalitou je merač času pre benchmark, v zásade len funkcia ktorá mi do súboru vypíše štatistiku s akým framerate-om bežal ktorý algoritmus.
S textom je to o niečo slabšie, i keď je toho spísaného dosť. Dúfala som že sa mi podarí stihnúť dopísať aj časť o eróziách, okrem toho ešte potrebujem dopísať popis programu a výsledky.
Na záver ponúkam jedno motivačné video o generovaní terénov. Nedávno som objavila tech-demo k pripravovanej hre od Ubisoftu s názvom From Dust. Mal by to byť kvázi remake starého Populousa, hráte sa na boha, ktorý si môže robiť s terénom čo chce. Škoda, že sa to objavilo až teraz, naozaj by ma zaujímali články o technológii za tým.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára