Môžete sa pokochať aj screenshotom :
![]() |
Parádny lyžiarsky svah :-) |
Súbor so spakovanými zdrojákmi si môžete stiahnuť tu : bakalarka22-3-2011.zip
Súčasťou balíka je aj Code::Blocks projekt.
Moja najbližšia práca bude pozostávať z prepísania niektorej z už naprogramovaných metód do GLSL, ako menšia komplikácia sa ukazuje absencia GLSL funkcie generujúcej náhodné čísla; v špecifikácii GLSL sa síce nachádza funkcia noise(), ktorá by mala vracať náhodné hodnoty, no je implementovaná len na niektorých grafických kartách, pričom bohužiaľ moja grafická karta nie je jednou z nich :-(
Pri hľadaní vhodného nástroja na uľahčenie programovania v GLSL jazyku som objavila šikovný nástroj ShaderMaker, ktorý vytvorili učitelia z Technickej Univerzity v Clausthali, na uľahčenie výuky pre študentov. Ak rozmýšľate nad experimentovaním s vlastnými shadermi, rozhodne odporúčam vyskúšať tento program (vždy lepšie ako si písať shader v Notepade :-) )
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára